FAQ
CZYM JEST STRONA KEYE.PL?
Keye.pl to sklep internetowy, w którym można kupić gry, pre-paidy oraz oprogramowanie w formie cyfrowej. Po zakupie cyfrowego produktu klient otrzymuje na adres e-mail specjalny klucz aktywacyjny, który pozwala cieszyć się wybranym produktem bez potrzeby fizycznej przesyłki.
JAK KUPOWAĆ NA KEYE.PL?
Aby dokonać zakupu, wybierz produkt, przeczytaj uważnie jego opis, a następnie kliknij "Kup teraz". Dalej wystarczy postępować według instrukcji na stronie - podać swój adres e-mail (na który zostanie wysłany zamówiony produkt), wybrać sposób płatności i zakończyć składanie zamówienia.
CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO, ŻEBY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Konto na stronie Keye.pl jest tworzone automatycznie podczas pierwszego zakupu.
CZY SPRZEDAJECIE GRY W PUDEŁKACH?
Nie. Nasz sklep zajmuje się wyłącznie sprzedażą cyfrowych produktów, czyli takich, które nie potrzebują pudełek, instrukcji, itd. Wystarczy aktywować klucz, pobrać grę i gotowe.
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA PRODUKT?
Za zakupiony produkt można zapłacić przelewem internetowym lub dokonać wpłaty w punkcie, np. w banku lub na poczcie.
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ SMS'EM?
Na chwilę obecną płatności SMS nie są obsługiwane.
KUPIŁEM PRODUKT. KIEDY GO DOSTANĘ?
Realizacja zamówienia następuje w momencie zaksięgowania płatności. W zależności od wybranego sposobu płatności może to być od kilku minut (przelew internetowy) do 3 dni (wpłata na Poczcie).
KUPIŁEM PRODUKT. W JAKI SPOSÓB ZOSTANIE DOSTARCZONY?
Wysyłka zamówienia jest realizowana na adres e-mail podany w czasie składania zamówienia.
OTRZYMAŁEM ZAMÓWIONY KLUCZ, ALE NIE WIEM JAK GO AKTYWOWAĆ.
Informacja o platformie aktywacji odpowiedniej dla zakupionego produktu znajduje się na stronie produktu oraz wiadomości e-mail z kodem aktywacyjnym. Po sprawdzeniu wystarczy wejść na stronę www.keye.pl/aktywacja, aby pobrać instrukcję aktywacji właściwą dla danej platformy.
MAM POTWIERDZENIE WYSŁANIA PIENIĘDZY, ALE NIE DOSTAŁEM KLUCZA. DLACZEGO?
Realizacja zamówienia następuje w momencie zaksięgowania płatności (co nie jest równoważne z wysłaniem płatności). W zależności od wybranego sposobu płatności może to być od kilku minut (przelew internetowy) do 3 dni (wpłata na Poczcie).
NIGDZIE NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ZAMÓWIONEGO KLUCZA.
Jeśli płatność została zaksięgowana, a wiadomości z kluczem nie można znaleźć prosimy o sprawdzenie folderu Spam oraz upewnienie się, że sprawdzana jest właściwa skrzynka e-mail. Przypominamy również, że zamówienia przedpremierowe są realizowane w dzień premiery. W przypadku dalszych problemów z odnalezieniem zamówienia prosimy o kontakt.
ŹLE WPISAŁEM ADRES E-MAIL W CZASIE SKŁADANIA ZAMÓWIENIA. CO MAM ZROBIĆ?
W takim przypadku prosimy o kontakt przez LiveChat lub formularz kontaktowy w celu podania szczegółów zamówienia oraz prawidłowego adresu e-mail. Dobrze mieć również w takich sytuacjach przygotowany dowód wykonanej płatności za zamówienie.
CHCĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE. JAK MOGĘ TO ZROBIĆ?
W celu anulowania zamówienia można je pozostawić nieopłacone. Jeśli z kolei dokonano już wpłaty za dany produkt, należy skontaktować się z nami za pomocą formularza reklamacyjnego na stronie www.keye.pl/reklamacje (zakładka "Inne").
KLUCZ, KTÓRY KUPIŁEM, JEST NIEPRAWIDŁOWY. CO MAM ZROBIĆ?
W pierwszej kolejności prosimy upewnić się czy aktywacja następuje na właściwej płatformie i zgodnie z instrukcją. Jeśli proces aktywacji jest przeprowadzany poprawnie a mimo tego nadal pojawia się błąd, prosimy o złożenie reklamacji za pomocą formularza dostępnego na stronie www.keye.pl/reklamacje.
ZAKUPIŁEM GRĘ, ALE NIE MA JEJ OBECNIE W SKLEPIE. CO TERAZ?
W przypadku tymczasowych braków zamówienie jest realizowane natychmiast po uzupełnieniu danego produktu. Jeśli niestety nie ma możliwości realizacji w ciągu 72h, klient jest powiadamiany w celu znalezienia rozwiązania problemu.
CHCIAŁBYM ZGŁOSIĆ SPRAWĘ DO REKLAMACJI. JAK MOGĘ TO ZROBIĆ?
Formularz kontaktowy można znaleźć na stronie www.keye.pl/reklamacje. Prosimy o szczegółowe opisanie problemu, najlepiej dodając screenshot przedstawiający błąd. Klucz zostanie zweryfikowany wraz z producentem w celu ustalenia przyczyny. Staramy się rozwiązywać sytuacje tego typu najszybciej jak to możliwe.
CHCĘ DOSTAĆ ZWROT ZA ZAMÓWIONY PRODUKT. CO MAM ZROBIĆ?
Prosimy o zgłoszanie takich wniosków za pośrednictwem formularza na stronie www.keye.pl/reklamacje (zakładka "Inne"). Przypominamy, że zwroty za aktywowane, otrzymane produkty są niemożliwe.
PODAŁEM DANE DO ZWROTU, ALE NIE DOSTAŁEM JESZCZE PIENIĘDZY. KIEDY MOGĘ SIĘ ICH SPODZIEWAĆ?
Wykonanie zwrotu zajmuje maksymalnie 10 dni roboczych, ale zazwyczaj o wiele krócej. Jeśli zwrot jednak nie znalazłby się po takim czasie na koncie, prosimy o kontakt.
KUPIŁEM PRODUKT NA KEYE.PL, ALE NIE DOSTAŁEM ŻADNYCH PUNKTÓW RABATOWYCH. DLACZEGO?
Punkty PR są dodawane po każdej transakcji bezpośrednio na stronie keye.pl i po wystawieniu opinii na temat danej transakcji. Opinię można wystawić w każdej chwili po otrzymaniu produktu klikając na stronie sklepu na przycisk "Moje Konto", a następnie na "Moje Zakupy".
SKIEROWAŁEM SPRAWĘ DO DZIAŁU REKLAMACJI. KIEDY OTRZYMAM ODPOWIEDŹ?
Staramy się, aby odpowiadanie na zgłoszenie reklamacyjne nie trwało dłużej niż 24h, ale w bardziej skomplikowanych przypadkach może to zająć do 72h.
JAK MOGĘ SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?
Zapraszamy do kontaktu przez LiveChat lub przez jeden ze sposobów podanych na stronie www.keye.pl/kontakt.
WYSTĄPIŁ PROBLEM Z PŁATNOŚCIĄ DOTPAY, ZEN LUB INNEJ. CO MAM ZROBIĆ?
W przypadku problemów z dokonaniem płatności prosimy o kontakt.